Olay, İnegöl'e bağlı kırsal bir mahallede meydana geldi. Evinin bahçesinde odun kesen vatandaş, bir anlık dikkatsizlik sonucu kullandığı kesici aletle sol bacağından yaralandı.
O sırada bölgeden geçen İnegölOrmanİşletme Müdürlüğü ekipleri yaralıyı fark etti. Durumunun acil olması üzerine yaralı, resmi araca alınarak sirenler eşliğinde İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürüldü.
Hastanede tedavi altına alınan yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi