Gaziantep’te park halindeki otomobili çalan hırsız, güvenlik kamerasına yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, bir arkadaşını ziyaret etmeye giden Mustafa Yıldırım’a ait otomobil, gece saatlerinde Ünaldı Mahallesi Demokrasi Bulvarı üzerinde kimliği belirsiz bir kişi tarafından çalındı. Otomobilin yanına yaklaşan şahıs, çevreyi kontrol ettikten sonra yanında getirdiği malzemelerle kapıyı açarak içeri girdi. Kısa sürede otomobili çalıştıran şahıs, otomobille birlikte olay yerinden uzaklaştı. Hırsızlık anı ise çevrede bulunan güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi. Mehmet Yıldırım, otomobilin yerinde olmadığını görünce polise haber verdi.
27 YY 089 plakalı otomobilin Nuripazarbaşı Mahallesi’nde birkaç gündür park halinde olduğunu gören vatandaşlar, şüphelenerek polise haber verdi. Olay yerine giden polisler düz kontak yapıldığı anlaşılan otomobilin Mustafa Yıldırım’a ait olduğunu belirledi. Olay yeri inceleme ekipleri araç üzerinde detaylı inceleme yaparak parmak izi ararken, şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldığı öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın