Bursa’da 38 yaşındaki fabrika işçisi, kız arkadaşına verdiği parayı geri alamayınca parkta kendini astı.
Olay, merkez Nilüfer ilçesinde Uludağ Üniversitesi öğrencilerinin yaşadığı Görükle Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre tekstil fabrikasında çalışan Erhan A. (38), 6 ay önce işten ayrılınca tazminat olarak aldığı 18 bin lirayı kız arkadaşı N.L.’ye borç olarak verdi. Bir süre sonra N.L. ile anlaşamayan Erhan A. parayı geri istedi. Eski sevgililer arasında borç yüzünden tartışma çıktı. 3 ay önce Erhan A., parkta karşılaştığı N.L.’yi bıçakla kovaladı ve zarfa koyduğu bir mermiyi yolladı. N.L.’nin şikayeti üzerine Erhan A. hakkında tehdit ve saldırı suçundan dava açıldı.
Bunalıma giren Erhan A., evinin yakınlarında bulunan Harmanlık Parkı’na gelerek iple kendini ağaca asarak hayatına son verdi. Sabah saatlerinde yoldan geçen vatandaşlar cesedi görünce durumu polis ekiplerine bildirdi. Erhan A.’nın cesedi, polisin incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Bursa Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Olay yerinde bir de Erhan A.’nın yaşadıklarını anlattığı mektup bulundu.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın