Tamamlayıcı Sağlık Sigortası adı altında emekli maaşlarından yapılacak kesintiyi protesto etmek amacıyla İstanbul’dan Ankara’ya yürüyen emekliler Bolu’ya ulaştı.
Emekli Meclisi Yürütme Kurulu Üyeleri “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası” adı altında emekli maaşlarından yapılacak kesintiyi protesto etmek için İstanbul’dan Ankara’ya yürüyor. İstanbul’dan 17 kişi yola çıkan ancak içlerinden 7 emeklinin rahatsızlanarak yola devam edememesi üzerine 10 kişi kalan emekliler yolda çadırlar kurarak konaklıyor. Sabah saatlerinde Bolu Dağı’na ulaşan emekliler yürüyüşlerine devam ederken, yoldan geçen araçlar da kornalara basarak emeklilere destek veriyor.
Hükümetin emeklilerden ’Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’ adıyla yeni bir kesinti yapmak istediğini belirten Emekli Meclisi Yürütme Kurulu üyelerinden Hasan Kaşkır, "4 Mayıs tarihinde İstanbul’dan 17 arkadaşımızla yürüyüşümüzü başlattık. Yol bizim beklediğimizden zorlu çıktı. Emekli arkadaşlarımızın bir kısmı rahatsızlandı. Kimisinin ayakları patladı, kimisinin kan şekeri düştü kimisinin tansiyonu çıktı. Dolayısıyla biz şuanda 10 kişiyiz. Dün akşam Bolu’nun yamacında kaldık. Bugün Bolu’da olacağız. Kararlılığımız devam ediyor. Aynı kararlılıkla Ankara’ya gidiyoruz" diye konuştu.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın