Adana’da, kendisini polis olarak tanıtıp bir kişinin 770 lirasını dolandıran zanlı yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, olay Seyhan ilçesine bağlı Tepebağ Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, İnönü Parkı’nda oturan Emin Saltan’ın (47) yanına gelen Doğan T. (37), kendisinin polis olduğunu söyleyerek, "Sen burada az önce kadınlarla fuhuş pazarlığı yapıyordun ben seni takip ettim, ben polisim seni emniyete götüreceğim" dedi. Bunun üzerine Emin Saltan polis kimliği göstermesini istedi. Şahıs cebinden çıkardığı polis kimliğini gösterdi. Bunun üzerine Doğan T, "Seni emniyete götürmemi istemiyorsan yanında ne kadar para varsa bana ver" dedi. Emin Saltan da korkup Doğan T.’ye 770 lira para verdi. Bunun üzerine Doğan T. parktan uzaklaşırken, dolandırıldığını düşünen Saltan 155’i arayıp ihbarda bulundu. Bunun üzerine olay yeri yakınındaki güven tim ekipleri geldi. Zanlının eşkalini alıp çevrede araştırma yapan polis, zanlıyı kısa sürede bulup gözaltına aldı.
Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği’ne teslim edilen zanlı sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi. Zanlı, çıkarıldığı mahkemede Denetimli Serbestlik Yasası kapsamında tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın