İzmir’in Kemalpaşa ilçesinde İstanbul-İzmir otoyol çalışması için açılacak taş ocağını istemedikleri için şantiye alanına zarar verdikleri iddiasıyla 19 kişi hakkında işlem başlatıldı.
Geçtiğimiz hafta, İstanbul-İzmir otoyol çalışması için açılacak taş ocağını istemeyen Akalan, Sütçüler, Çambel köyü sakinleri, çalışmayı başlatan kepçeyi taş yağmuruna tutmuş, güvenlik önlemi alan jandarma ekiplerinde de yaralananlar olmuştu. Olaydan sonra savcılık 19 köylünün jandarma ve araçlara zarar verdiği iddiasıyla ifadesinin alınmasına karar verdi. Köylülerin taşlı saldırısında kolu kırılan ve yaralanan 6 asker iş göremez raporu alarak şikayetçi oldu. Araçları da camların kırılması ardından Kemalpaşa Savcılığı kimlikleri tespit edilen ve askerlere taş atarak yaralanmasına neden olan 19 kişinin ifadesinin alınmasına karar verdi. Aralarında köylü kadınlarında bulunduğu 19 kişi sabah saatlerinde Kemalpaşa İlçe Jandarma Karakolu’na giderek ifade verdi. Köylülerin ifadesinin alınmasını isteyen savcılık, soruşturmanın devam ettiğini, şikayetler olduğu için ifadelerin alındığını belirtti.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın