Sağlık Bakanlığı, İstanbul’da başkonsolosluklara zarf içinde gönderilen "sarı toz"a ilişkin toplam 16 kişinin Bakırköy Dr. Sadi Konuk EAH Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Kliniği’nde gözlem altında tutulduğunu açıkladı.
Sağlık Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği’nden yapılan yazılı açıklamada, Kanada’nın İstanbul Başkonsolosluğu’nda açılan bir zarfın içindeki şüpheli toz maddeyle teması olan kişilerin Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne ivedilikle nakledildiği belirtildi. Şüpheli toz maddeye maruz kaldığı bildirilen Kanada Konsolosluğu’ndan 2 üst düzey yetkili ve 8 çalışan, Belçika Konsolosluğu’ndan 4 kişi ve Almanya Konsolosluğu’ndan 2 kişi olmak üzere toplam 16 kişinin Bakırköy Dr. Sadi Konuk EAH Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Kliniği’nde gözlem altında tutulduğuna dikkat çekilen açıklamada, "Hastalarımızın genel durumları iyi olup, alınan numunenin kesin sonucu çıkana kadar izole bir odada gözlem altında tutulmaya devam edilecektir. Şüpheli zarftan alınan numuneler Ankara’daki Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Mikrobiyoloji Referans Laboratuvarı’nda incelemeye alınacaktır. Numune sonuçlarının 27 Ekim 2014 Pazartesi günü ilgili kurumlar ve kamuoyuna açıklanması planlanmaktadır" denildi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın