Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde bir ilkokulda 50 öğrenci, öğle yemeğinden zehirlendikleri iddiasıyla hastaneye kaldırıldı. Yapılan ilk tedavi ve tetkiklerde ise herhangi bir zehirlenme belirtisine rastlanmadı.
İlçeye bağlı Aşağı Çiyanlı İlkokulu’ndaki öğrencilerin bazıları okulda yenen öğle yemeğinin ardından mide bulantısı ve kusma şikayeti gösterince okul idarecileri ambulans çağırdı. 300 öğrencinin bulunduğu okulda 50 öğrenci, ambulanslarla Kadirli Devlet Hastanesi ve ilçede bulunan özel bir hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerin yapılan ilk muayenelerinde kan örnekleri alındı. Yapılan ilk tedavi ve tetkiklerde herhangi bir zehirlenme belirtisine rastlanmadı.
Kadirli 7 Mart Hastanesi Müdürü Dr. Mustafa Gürlek, “Şu ana kadar hastanemize zehirlenme şüphesiyle başvuran öğrencilerin ilk belirlemeye göre alınan kan örnekleri temiz çıktı. Biz olayın psikolojik bir durum olduğunu düşünüyoruz. Ama kesin sonuçlar gelene kadar öğrencileri müşahede altında tutacağız” şeklinde konuştu.
Kadirli Kaymakamı Muhittin Pamuk ise, Aşağı Çiyanlı köyünde yaklaşık 300 öğrencinin 50’sinin okulda yenen öğle yemeğinin ardından zehirlenme şüphesiyle ilçede bulunan hastanelere getirildiğini, tedavi ve kontrollerinin devam etiğini belirtti.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın