Fenerbahçe Kulübü, Galatasaray maçında statta ve stat dışında takımını destekleyen taraftarlarına teşekkür etti.
Sarı lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Dün akşam stadımızda oynanan Galatasaray karşılaşmasından saatler önce tribünleri hınca hınç dolduran, Edirne’den Kars’a, Sinop’tan Hatay’a, Trabzon’dan Antalya’ya, Balıkesir’den Mersin’e, Muğla’dan Gaziantep’e yurdumuzun dört bir yanının yanı sıra yavru vatan KKTC’den, Amerika’nın, Avrupa’nın ve dünyanın bir çok noktasından bu maçı izlemeye gelen derneklerimiz ve şubelerimizdeki taraftarlarımıza, ’Hep Destek, Tam Destek’ sloganıyla maçın her anında futbolcularımıza sahip çıkarak, bir derbi maçında nasıl davranılması gerektiğini herkese gösteren ve karşılaşmanın hiçbir noktasında, müsabakadaki tartışmalı hakem kararlarına karşın, 90 dakika boyunca sporun ruhuna aykırı hareket etmeyerek yalnızca takımımıza destek olan, maçı tribünde yaşayan taraftarımıza teşekkürlerimizi sunarız. Bununla birlikte, tribünde yerini alamayan ancak kalbi televizyon, radyo ve sosyal medya başında Fenerbahçe için çarpan, tüm taraftarlarımıza selam olsun!" ifadeleri yer aldı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın