“Askeri Casusluk” davasında 15 yıl 7 ay hapis cezası alan emekli Albay İbrahim Sezer’in telefon tapelerine ekleme yaptığı iddiasıyla yargılanan 2 polis beraat etti.
Askeri Casusluk soruşturması kapsamında telefonları dinlenen emekli Albay İbrahim Sezer’in bir konuşmasına ekleme yapıldığı iddia edilmiş, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılan soruşturmada Organize Suçlarla Mücadele Şubesi’nde görevli polis memurları Haşim Gülal ve Sezai Akgün hakkında "görevi kötüye kullanmak" suçlamasıyla dava açılmıştı. İki polis memurunun yargılanmasına İstanbul 10. Ağır Ceza Mahkemesi’nde devam edildi. Duruşmaya sanıklar ve müşteki Sezer katılmazken, avukatları salonda hazır bulundu. Duruşmada mütalaasını açıklayan savcı, sanıkların suç işleme kasıtlarının olduğuna dair mahkumiyetlerine yetecek nitelikte ve yeterlilikte delilin olmadığını belirtti. Savcı, sanıkların beraatine karar verilmesini talep etti.
Savcının mütalaasının ardından müşteki İbrahim Sezer’in avukatı Emre Akın söz alarak, “Yapılan yüklemeler kasıtlıdır, bilerek yapılmıştır. Sanıkların cezalandırılmasını talep ediyoruz” dedi.
Kararını açıklayan mahkeme, ‘sanıkların suç işleme kastıyla hakaret ettikleri hususunda delil ve belge bulunmadığı’ gerekçesiyle beraat kararı verdi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın