Sosyal medya üzerinden bize bu fotoğrafı ulaştıran bir vatan Aşağıbalık Mahallesinden Oylat yoluna giden yolda herkesin rahatlıkla görebileceği Türk Bayrağı yırtılmış vaziyette yaklaşık bir kaç aydır böyle olduğu belirterek yetkililerin bir an önce bayrağı onarmalarını yada yerine yenisini beklediklerini vurguladılar.


















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın