İnegöl'e bağlı Aşabalık Mahallesi  girişinde dikilen Türk Bayrağı’nın yırtık haldeki görüntüsüyle görenlerin tepkisini çekiyor.

Sosyal medya üzerinden bize bu fotoğrafı ulaştıran bir vatan Aşağıbalık Mahallesinden Oylat yoluna giden yolda herkesin rahatlıkla görebileceği  Türk Bayrağı yırtılmış vaziyette yaklaşık bir kaç aydır böyle olduğu belirterek yetkililerin bir an önce bayrağı onarmalarını yada yerine yenisini beklediklerini vurguladılar.