İnegöl Yeni Devlet Hastanesinde meydana gelen korkunç olay, duyanları şaşkına uğrattı.
Tüyler ürperten olayı gerçekleştiren aile, çocuk sahibi olan ailelerin tepkisini çekti. Edinilen bilgilere göre; geçtiğimiz akşam saatlerinde İ.O. ve I.O. çifti, doğum için İnegöl Yeni Devlet Hastanesi Kadın Doğum bölümüne alındı. Doğum haneye alınan I.O., operasyon sonucunda ölü doğum yaptı. Hastane yetkilileri, taburcu edilirken anne ve eşine bebeği teslim etmek istediler. Fakat aile bebeğin cenazesini kabul etmedi. Rahim de hayatını kaybeden bebeğin cenazesi hastane morguna alındı. Tüm ısrarlara rağmen ailenin cenazeyi kabul etmemesi tepki çekti. Olayla alakalı soruşturma sürüyor.