Ak parti inegöl ilçe başkanı Bülent Temelli gerçekleştirilen kahvaltıda basın mensuplarıyla bir araya gelerek merak edinilenleri yanıtladı.

Temelli 14 Aralık Tarihinde yapılacak olan konrede tekrar aday olup olmayacağı soruya ilçe başkanlığı düşünmüyorum gönlümde milletvekiliği var diye konuştu