Ardahan’da hava sıcaklıklarının düşmesi ve kar kalınlığının 50 santimetreye ulaşması nedeniyle yem bulmakta güçlük çeken yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı.
Ekipler, kar kalınlığının 50 santimetreye ulaştığı alanlarda yiyecek bulmakta güçlük çeken yaban hayvanları için ot, et ve buğday götürdü. Kar nedeniyle ilerlemekte güçlük çeken ekipler, ot balyaları ve yem torbalarını sırtlarında taşımak zorunda kaldı. Orman ve Su İşleri Şube Müdürü Erdem Yavuz, “Orman su işleri Bakanlığı Ardahan şube müdürlüğü olarak Ardahan ilindeki yaban hayvanlarımızı sürekli olarak gözlemliyoruz. Mevsimsel şartlara göre yemleme çalışmalarını yapıyoruz. Bugün de mevcut olan karacalarımız için ot bıraktık. Kurt, tilki gibi etçil hayvanlarımız için et bıraktık, diğer kuşlarımız için de buğday attık. Hali hazırda şube müdürlüğü olarak 1500 kilogram tavuk eti, 1500 kilogram ot stoklarımızda mevcuttur. Ayrıca Kars ve Iğdır illeriyle de bu yemleme konusunda müşterek çalışıyoruz. Stoklarımızı birlikte kullanıyoruz ve onların stoklarından da faydalanıyoruz. Bu yemleme çalışmalarımız kar durumuna göre, mevsimsel şartlara göre düzenli bir şekilde devam etmektedir” şeklinde konuştu.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın