Olay dün akşam saatlerinde Ertuğrulgazi Mahallesi'ndeki bir evde meydana geldi. Nuri U. (58), ormandan topladığı mantarı yedikten sonra rahatsızlandı. Karın ağrısı ve bulantı şikayetleri bulunan adam, özel araçlaİnegölDevlet Hastanesi Acil Servisine kaldırıldı. Sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenilen adam yoğun bakıma alındı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.