Geçtiğimiz Cumartesi akşamı itibariyle yeni yerinde hizmete başlayan İnegöl Devlet Hastanesinde ilk üzüntünün yanı sıra ilk sevinç de yaşandı

İlk sevinç, bebek doğumu ile oldu.

Geçtiğimiz Cumartesi gecesi Acil Servis Bölümünde  hasta kabulüne başlayan, yeni İnegöl Devlet Hastanesinde, 1 Kasım 2014 Cumartesi akşamı sevindirici bir olay yaşandı. Hastanenin ilk bebeği, saat 19.30’da yeni Hastanenin doğumhanesinde dünyaya geldi. Ateş ailesinin ilk bebeği olan Tuana adı verilen minik bebek, hastane personelinin ilgi odağı oldu. Tauna bebek, İnegöl Devlet Hastanesinin yeni binasında dünyaya gelen ilk bebek olarak tarihe geçti.