Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, bulundukları yerin yeterli olmadığını söyledi.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig’in 15. haftasında sahasında Osmanlıspor’u konuk etti. Müsabaka Osmanlıspor’un 4-0 üstünlüğüyle sona erdi. Müsabakanın ardından Teknik Direktör Mustafa Reşit Akçay açıklamalarda bulundu. Karşılaşmayı değerlendiren Akçay, "Her iki takım için de çizgi maçıydı. Biz çok iyi hazırlandık. Fiziksel değerlerimizin iyi olduğunu düşünüyorum. Daha önce yapamadığımız final paslarını bugün iyi yaptık. Rakibimizden arzulu olunca müsabakayı kendi lehimize çevirdik. Bu bizim için iyi yeterli değil. Ligin de boyu kısaldı. Bundan sonra elimizden geleni yapacağız” diye konuştu.
“BURSASPOR’UN KALİTESİNE SAYGI DUYUYORUZ”
Bir gazetecinin, ‘Skor 4-0 olunca maç içerisinde oyuncularınıza bu kadar yeter şeklinde işaret yaptınız’ şeklindeki soruya Akçay, “4-0 galip olmamıza rağmen şansla ilgili bazı şeyler yanımızda olmadı. Bursaspor çift santrafora döndü. Belki 1 gol atsa farklı şeyler oluşturabilir. Biz Bursaspor’un kalitesine saygı duyuyoruz. Karşınızda Bursaspor var. Elinizi kolunuzu sallayarak hareket edemezsiniz” şeklinde cevapladı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın