AK Parti’de seçim zaferinin ardından teşekkür ziyaretleri başladı.
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, eski İçişleri Bakanı Efkan Ala ve İl Başkanı Cemalettin Torun, 1 Kasım’da yaşanan seçim zaferinin ardından ilk teşekkür ziyaretini, AK Parti’ye yüzde 90 oy çıkan Kestel’in Gözede Mahallesi’ne yaptı. Mahalle konağında halkla buluşan Bakan Mehmet Müezzinoğlu ve Efkan Ala, seçmene desteklerinden dolayı teşekkür etti. Gözede Mahallesi ziyaretinde İl Başkanı Cemalettin Torun da, yüzde 54’lük oy oranı ile Bursa’da son 60 yılın en yüksek oy oranı ile kendilerini destekleyen bütün Bursa halkına teşekkür etti. Torun, Bursa’nın ve ülkenin yarınlara daha umutlu bakabilmesi için hep birlikte her zamanki gibi çok çalışacaklarını belirtti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

36 yaşındaki evlenmeyen kadının teyzelerine sorduğu soru viral oldu

Adliye çalışanı vatandaşlarla böyle alay etti!

"Ben bıçak altına yattım, çapulcuyla uğraşamam" sözleri çığ gibi tepkiyle karşılaştı

Bursa yolunda trafik kilitlendi! Araç kuyruğu metrelerce uzadı

İnegöl'de sağanak sonrası yol çöktü

Ormanda kaybolan 3 yaşındaki çocuğun bulunduğu an ilk sözleri yüreklere dokundu

Erzincan'da futbol topuna benzetilen cisim dev mantar çıktı

Temizlik İşçileri Topu Görünce Dayanamadı

İnegöl-Domaniç Yolunda Dolu Alarmı! Karayolu Beyaza Büründü

Apartmanın 6. katına misafire edayısla çıkan kurbanlık gündem oldu

Kaçan Dana Mahalleyi Karıştırdı! Vatandaşlar Kaçacak Yer Aradı



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın