Beşiktaşlı futbolcu Veli Kavlak, Galatasaray derbisinde gördüğü kırmızı kart nedeniyle tedbirli olarak PFDK’ya sevk edildi. Kulübü ise yine derbideki çirkin ve kötü tezahüratlar nedeniyle PFDK’ya sevk edildi.
Hukuk Müşavirliği’den bugün Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) yapılan sevk raporları şu şekilde:
"- Eskişehirspor Kulübü’nün, 04.01.2015 tarihinde oynanan Eskişehirspor-Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
- Beşiktaş Kulübü’nün, 04.01.2015 tarihinde oynanan Beşiktaş - Galatasaray Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
Beşiktaş Kulübü futbolcusu Veli Kavlak’ın aynı müsabakadaki "kural dışı hareketi" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 43. maddesi uyarınca 05.01.2015 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK’ya sevkine,
- Mersin İdmanyurdu Kulübü’nün, 05.01.2015 tarihinde oynanan Mersin İdmanyurdu-Gençlerbirliği Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
- Samsunspor Kulübü’nün, 04.01.2015 tarihinde oynanan Samsunspor - Altınordu PTT 1. Lig müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
- Orduspor Kulübü’nün, 04.01.2015 tarihinde oynanan Orduspor-Albimo Alanyaspor PTT 1. Lig müsabakasındaki "talimatlara aykırı hareketi" nedeniyle 2014-2015 Sezonu PTT 1. Lig Müsabakaları Statüsünün 9/2 maddesi ile Futbol Disiplin Talimatının 46. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
- Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Kulübü teknik sorumlusu Hakan Kutlu’nun, 04.01.2015 tarihinde oynanan Gaziantep Büyükşehir Belediyespor - Giresunspor PTT 1. Lig müsabakasındaki "sportmenliğe aykırı hareketi " nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 36. maddesi uyarınca 05.01.2015 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK’ya sevkine,
- Elazığspor Kulübü’nün, 05.01.2015 tarihinde oynanan Elazığspor - Adanaspor PTT 1. Lig müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine karar verilmiştir."
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın