Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, belediye hoparlöründen yapılan anonslara rağmen vatandaşlar telefon dolandırıcılarının tuzağına düşmeye devam ediyor. Son olarak bir vatandaş, kendisini polis olarak tanıtan dolandırıcılara 14 bin TL lirasını kaptırdı.
Son bir aydır Orhangazi’ye dadanan telefon dolandırıcının son mağduru 55 yaşındaki S.B. oldu. Telefonda kendisini polis ve savcı olarak tanıtan dolandırıcılara inanan S.B., 14 bin lira parayı PTT Orhangazi Şubesi’nden dolandırıcıların bildirdiği hesaba havale etti. Daha sonra evine giden S.B, dolandırıldığını anlayınca durumu 155’e bildirdi. Asayiş Büro Amirliği ekipleri, dolandırılan S.B. ile hemen postahaneye gitti. Ekipler, PTT yetkilileri ile havale edilen parayı geri almaya çalıştı. Ancak paranın dolandırıcılar tarafından çekildiği tespit edildi. Orhangazi’de son bir ayda 3 kişi dolandırıldı. İlkinde 26 bin 500 TL dolandırılan bir şahsın hesabı polis tarafından bloke edilerek para kurtarıldı. Yaşlı bir kadın da dolandırılmaktan son anda kurtarıldı. Hafta içinde belediye hoparlöründen anonslar yapılarak vatandaşlar dolandırıcıların tuzaklarına karşı ikaz edilmişti.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın