Manisalı Gazeteciler 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nde ücretsiz yararlandıkları toplu taşıma kartlarının iptal edilmesiyle büyük şok yaşadı. Kendileri için böylesine önemli olan bir günde elde edilen hakları ellerinden alınan gazeteciler duruma tepki gösterdi.
10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nde tek tip toplu ulaşımın olduğu Manisa’da görev yapan gazeteciler, sabah saatlerinde dolmuşlara bindiklerinde kendilerine 2 yıl önce verilen ve her sene vizesi yapılan kartların kapatıldığını gördü. Duruma tepki gösteren gazeteciler, Kent Kart Yönetim Kurulu Başkanı ve aynı zamanda Manisa Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı olan Yusuf Enli’den konu hakkında açıklama istedi. Enli yaptığı açıklamada, Manisa’da toplu taşımadan faydalanan 120 tane basın kartı olduğunu belirterek, “Bu kartlar tespitlerimize göre gazeteciler dışında da kullanılıyordu. Biz de bunun için gazetecilerin listesinin yenilenmesi için Manisa Gazeteciler Cemiyetine bir ay önce yazı gönderdik. Ancak bize yeni listeyle ilgili herhangi bir geri dönüş olmadı bizde basın kartlarının tamamını kullanıma kapattık. Yeni liste gelene kadar da kartlar kapalı kalacak” dedi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın