Kaçak olduğu belirlenen ve yasal işlemleri tamamlanan üç yapı, 30 Ocak 2015 Cuma günü İnegöl Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından güvenlik tedbirleri altında biri balyozla, diğeri iş makinesi ile yıkıldı. Belediye Başkan Yardımcısı Adil Kansu, modern İnegöl’ü inşa etmek adına, kaçak yapılaşmaya asla taviz vermeyeceklerini belirterek, vatandaşları kaçak yapılaşmaya yönelmemeleri konusunda uyardı. İlk yıkım Yeni Mahalle Sude Sokak numara 5 adresindeki iki adet ruhsatsız barakada gerçekleştirilirken, ikincisi ise Mahmudiye Mahallesi 2. Bahar sokak numara 3 adresindeki 270 metrekare alanda ruhsatsız olarak inşa edilen kaçak yapının yıkımı oldu. Başkan Yardımcısı Adil Kansu, “İki yapıyla ilgili de Encümen kararlarını müteakip gerekli kanuni tebligatların yapıldığını belirterek, yıkımın vatandaşların kendi imkânları ile gerçekleştirilmemiş olması sonucu yapıldığını kaydetti. Kansu, ruhsatsız yapı yapmamaları konusunda vatandaşları uyararak, kaçak yapı ile mücadelenin kesintisiz süreceğini ifade etti.