Fenerbahçeli futbolcu Pierre Webo, cumartesi günü oynayacakları Trabzonspor derbi maçından 3 puan almak istediklerini söyledi.
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası E Grubu son maçında Bayburt Grup Özel İdare Gençlik ve Spor’u 5-0 mağlup etti. Mücadelede 3 gol atarak hat-trick yapan Fenerbahçeli futbolcu Pierre Webo, sakatlıktan sonra 3 gole imza attığını belirterek, "İyi bir performans ortaya koyduk. Kendi stadımızda bu akşam güzel bir karşılaşmayı geride bıraktık. Kendi adıma da güzel bir maç oldu. Sakatlıktan çıktım ve 3 golle geri döndüm. Bu çok önemliydi benim için" dedi.
Spor Toto Süper Lig’in 19. haftasında sahalarında oynayacakları Trabzonspor derbi maçına ilişkin de konuşan Webo, "Son derece çok önemli bir maç. Şampiyonluk yolunda çok büyük önem taşıyan bir maç. Ne kadar zorlu bir maç olacağının da farkındayız. Çünkü Trabzonspor’un kalitesinin farkındayız. Bu maçtan alacağımız 3 puan çok kıymetli olacak. Bu 3 puanı alma yolunda da taraftarımıza çok ihtiyacımız var. Gelsinler bize destek olsunlar. Onları yanımızda görmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın