Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, “Fenerbahçe yeni bir yapılanma içinde” dedi.
Fenerbahçe Kulübü Kayseri Şubesi tarafından düzenlenen akşam yemeğinde konuşan başkan Aziz Yıldırım, “Bu işe gönül veren ve menfaat beklemeden çalışanlara teşekkür ediyorum. Bizim beklentimiz Türkiye’de her yerde eşit olarak var olmak. Fenerbahçe’nin tabanına Fenerbahçe Spor Kulübü’nü yerleştirmek ve geleceğin emin ellerde olmasını sağlamaktır. Bu kulübün geleceğini parlak şekilde bırakmaktır. Bizler çok basit hesaplar yaparak çalışma yapıyoruz. Herkes ne kadar üye olduğunu soruyor. Bu projenin en az 5 yıllık süreci var. Bir günde 1 milyon üye yapamazsınız. Biz 5 yıl içinde bütün kümelerde 2’şer bin üye bulmaktır. Şu anda İstanbul’da kurduğumuz çağrı merkezi ile 1.5 milyon kişiye ulaşan data ile çalışma yapılıyor. Bu projenin temel yapılarından biri de her şubenin olduğu yerde Fenerbahçe evlerini açmaktır. Orada beraber yaşamak, havuzlarda tenis kortlarında hep beraber faydalanmak için bütün şubelerde yapacağız. Türkiye’yi kucaklayacağız ve bütün şubelerde aynı proje yapılacak. Bunun dışında spor okulları organize edeceğiz. 17 bin olan talebe sayısı 50 bine çıkarılacak. Kısaca Fenerbahçe yeni bir yapılanma içinde ve burada da Fenerbahçelilerin görev almasından memnunuz. Bu bir milyon üye projesi futbolcuları ayakta tutmak içindir. Fenerbahçe’nin sportif anlamda başarıyı yakalamasının sebebidir” dedi.
USLU: "FENERBAHÇE ANADOLU’NUN EN BÜYÜĞÜDÜR"
Fenerbahçe Basın Sözcüsü Mahmut Uslu ise, “Bizler gibi üyeler olacaksınız. İnşallah kısa zamanda Fenerbahçe evlerinin üçüncüsünü yapmayı düşünüyoruz. Fenerbahçe Anadolu’nun en büyüğüdür. Fenerbahçeliler kulübüne sahip çıkacak ve beraberce bu kulübü yöneteceğiz” diye konuştu. Konuşmaların ardından Fenerbahçeli futbolcular da yemeğe katıldı. Davetliler, futbolculara büyük ilgi gösterdi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın